Често Задавани Въпроси
Какво представлява спътниковата телевизия?
Най-новата технология за пренасяне на TV програми и радиопрограми - HEVC / High Efficiency Video Coding/ или още наричано H.265.
Спътниковата телевизия предоставя редица допълнителни услуги, които са недостъпни за абонатите с предшестващите аналогови технологии:
Спътниковата телевизия предоставя редица допълнителни услуги, които са недостъпни за абонатите с предшестващите аналогови технологии:
- Възможност за различни аудио съпроводи /езици/ на един телевизионен канал.
- Електронен ТВ справочник - информация за настоящи и предстоящи събития.
- Субтитри на различни езици.
- Телевизия с висока разделителна способност /HD/.
- Платени канали и пакети.
- Радио канали.
Какво включват услугите на Polaris?
Големият брой телевизионни и радио програми, които ние Ви предлагаме са част от пакета услуги. Ставайки абонат, Вие получавате:
- Богато ТВ и Радио съдържание /200 ТВ и 100 Радио програми/.
- Премиум пакет с разнообразно съдържание /виж раздел "ТВ ПЛАНОВЕ"/.
- Електронен телевизионен справочник - информация за настоящи и предстоящи събития.
- Информационно обслужване от 08:00 - 24:00 ч. на телефон 0996 100 100 за всички оператори по тарифния план на абоната.
- Достъп до платени събития /PPV/.
Какво трябва да направя за да стана абонат на Polaris и каква техника трябва да притежавам?
За да станете абонат на Polaris, трябва да дадете заявка на телефон 0996 100 100 за всички оператори по тарифния план на абоната или да посетите някой от нашите офиси, като адресите и телефоните в съответните селища може да откриете в раздел контакти.
Оборудването може да ползвате или закупите по актуалните цени на оператора.
Оборудването може да ползвате или закупите по актуалните цени на оператора.
Колко телевизора могат да се включат към оборудването на Polaris и вярно ли е, че на всички включени телевизори се „гледа” един и същи канал?
Към оборудването на Polaris могат да се включат неограничен брой телевизори и всеки от тях може да приема произволна програма. Пакетните предложения обаче са предназначени до четири телевизора. Всеки следващ телевизионен приемник формира нов пакет до 4 телевизора.
Каква е месечната такса за всеки 2-ри, 3-ти и 4-ти приемник от пакетната оферта и какъв пакет „гледат”?
Месечната такса за всеки 2-ри, 3-ти и 4-ти приемник от пакетната оферта е 2.10 лв./ месец и „гледат” каналите от абонаментния план на основния приемник.
Къде трябва да бъде инсталирана сателитната антена, за да могат да се приемат телевизионните пакети на Polaris?
Няма ограничения за мястото на инсталация. Антената може да бъде инсталирана навсякъде в България, тъй като спътникът покрива цяла Европа. Единственото условие е, антената да се монтира на открито място с южно или източно изложение или на покрива на сградата.
Мога ли да се абонирам само за допълнителните /премиум/ канали и пакети на Polaris, без да ставам абонат на базовия план /старт или стандартен/?
Това не е възможно. Абонаментът за допълнителните /премиум/ канали и пакети на Polaris Media, е възможен само със стандартен план.
Какво да направя, ако променя своето местоживеене и желая да преместя оборудването на Polaris на новия си адрес?
Да дадете заявка за преместване на тел. 0996 100 100 за всички оператори по тарифния план, както и да заплатите еднократно такса за новия монтаж по действащите към момента тарифи.
Как мога да променя програмния пакет?
- Промяна към „по-висок”. Тъй като всеки „по-висок” пакет включва в себе си „по-ниския”, достатъчно е да доплатите разликата до избрания от Вас пакет и той ще се активира до 1 час след плащането на касите на Polaris.
- Промяна към „по-нисък”. Тази промяна може да се извърши само за следващ неплатен период. Извършва се автоматично след заплащане на желания програмен пакет.
Как мога да получа информация за кой абонаментен план е платено и за какъв период?
Чрез обаждане на тел. 0996 100 100 за всички оператори по тарифния план.
Защо нямам „картина” в момента?
Възможни са две причини:
За уточняване на конкретната причина, моля позвънете на тел. 0996 100 100 за всички оператори по тарифния план на абоната.
- Липса на плащане за текущия месец.
- Технически проблем.
За уточняване на конкретната причина, моля позвънете на тел. 0996 100 100 за всички оператори по тарифния план на абоната.
Може ли да се ползват и заплащат само допълнителните приемници с месечна такса от 2.10 лв. без да се заплаща такса за основен приемник?
Допълнителните приемници се активират само след заплащане на таксите за основен и допълнителен/и приемници.
Мога ли да ползвам услугата "Оптичен интернет от Polaris" в населеното място и на адреса, където живея?
Ако искате да сте сигурни, че услугата се предлага в населеното място и на адреса, където живеете, се свържете с Центъра за обслужване на клиенти на номер 0996 100 100.
Скоростта на връзката ми е бавна, на какво се дължи това?
Възможни причини:
- Компютърът Ви е заразен с вируси - вирусите, както и зловредни софтуери могат да генерират трафик, който чувствително ще забави връзката Ви и същевременно застрашава сигурността на Вашите лични данни.
- Имате включена торент програма В случай, че интернетът е бавен на брауз (бавно отваряте страници) - убедете се, че нямате пусната торент програма (µTorrent, Bit comet и т.н.). (торент програмите могат да запълват канала Ви на максимум и да заемат голям капацитет от процесите на машината Ви, в резултат на което другите действия - наприем като браузване - да се забавят многократно.)
- Когато ползвате безжичен интернет чрез wireless рутер - убедете се, че връзката е защитена (т.е. се свързвате към рутера посредством парола, за да не се свързват недоброжелатели, които да използват интернет връзката Ви).
- За тези които ползват безжичен достъп до интернет е важно да знаят, че при най-често използваните рутери - 54 Mbit/s G стандарт - скоростта, която може да развиете безжично е не повече от 20 Mbit/s, a евтините модели N рутери могат да развият безжично скорост до 40 Mbit/s.
- Когато в домакинството Ви има повече от един компютър, имайте предвид, че скоростта е обща за двата и е възможно дори и единия да е напълно в ред, другия да заема целия капацитет поради някоя от гореизброените причини.
Колко компютъра мога да използвам с един абонамент?
Има ограничение до 1 брой компютър (устройство). Ако използвате рутер, то това е едно устройство и няма ограничение за броя компютри зад него. Нямаме ограничение по TTL.
Ще разполагам ли с реален IP адрес и мога ли да получа повече от един?
Да, към всеки интернет пакет получавате един публичен (реален) динамичен IP адрeс за всяко регистрирано устройство (1 устройство за един договор). Предлагаме и услугата DDNS при поискване, която е подходяща за IP камери, дистанционен достъп и други приложения, без да има необходимост от статичен адрес.
Гарантирани ли са скоростите?
Скоростите не са гарантирани, но са реално достижими в по-голямата част от времето.
Също така е важно да се знае, че скоростта по тарифен план по никакъв начин не Ви гарантира, че ще имате точно толкова от определен сайт, защото повечето сайтове имат собствени ограничения на скорост за достъп до ресурсите им.
Също така е важно да се знае, че скоростта по тарифен план по никакъв начин не Ви гарантира, че ще имате точно толкова от определен сайт, защото повечето сайтове имат собствени ограничения на скорост за достъп до ресурсите им.
Какви са скоростите ми към България и чужбина?
Скоростите са според тарифния план и нямат разделение на български трафик и чуждестранен. Те са симетрични 1:1, т.е. това е съотношението ъплоуд : даунлоуд.
Скоростите по тарифа са в мегабити за секунда. Някои операционни системи и програми показват скоростта в мегабайти за секунда. Трябва да се има предвид, че 1 мегабайт за секунда (MB/s) = 8 мегабита за секунда (Mbit/s) или ако Вие сте на тарифа 44 мегабита/сек (Mbit/s) = 5.5 мегабайта/сек (MB/s).
Скоростите по тарифа са в мегабити за секунда. Някои операционни системи и програми показват скоростта в мегабайти за секунда. Трябва да се има предвид, че 1 мегабайт за секунда (MB/s) = 8 мегабита за секунда (Mbit/s) или ако Вие сте на тарифа 44 мегабита/сек (Mbit/s) = 5.5 мегабайта/сек (MB/s).
Мога ли да използвам рутер?
Да, можете да използвате собствен рутер, стига да е в изправно състояние и да не причинява вреди на мрежата.
Рутерът винаги ли трябва да бъде включен?
За да ползвате интернет - устройството трябва да е включено!
Скоростта зависи ли от разстоянието от моят компютър до безжичният рутер?
Да, скоростта на връзката зависи от качеството на сигнала. Колкото по-голямо е разстоянието между тях и колкото повече са препятствията (стени, тавани и т.н.), сигналът става по-слаб, скоростта намалява и са възможни прекъсвания.
*Важно: При най-често използваните рутери - 54 Mbit/s G стандарт - скоростта, която може да развиете безжично е не повече от 20 Mbit/s, а при N рядко надхвърля 40 Mbit/s.
*Важно: При най-често използваните рутери - 54 Mbit/s G стандарт - скоростта, която може да развиете безжично е не повече от 20 Mbit/s, а при N рядко надхвърля 40 Mbit/s.
Как да включим компютъра към рутера чрез кабел?
Включете мрежови кабел между мрежовия адаптер на компютъра и рутера (в един от 4-те LAN порта). Интернет настройките на компютъра трябва да са под DHCP (автоматични).
Как да включим безжично компютъра към рутера?
В случай, че използвате лаптоп се убедете, че бутонът за wireless връзката е включен. След което се свържете към Вашата мрежа, въведете ключа/паролата за сигурност Интернет настройките на компютъра трябва да са под DHCP (автоматични).
Какво представлява Polaris IPTV?
Polaris IPTV e телевизия на всички устройства - телевизор с помощта на IPTV Box, smart Телевизор, компютър, таблет и смартфон. Платформата е интерактивна което осигурява допълнителни услуги като достъп до видеотека, запис на предавания, телевотинг и др.
Защо да избера Polaris IPTV?
- Възможност за "гледане" на всички устройства: телевизор с помощта на IPTV Box, smart Телевизор, компютър, таблет и смартфон.
- Високо качество на картината.
- По-висок брой HD канали.
- Видеотека: Възможността за предоставяне на каталог с видео съдържание което да е достъпно на потребителя по всяко време.
- Интерактивност: Polaris IPTV предоставя уникалната възможност за обратна връзка. Например: Провеждане на анкета или гласуване за любимо предаване.
- Възможност за отложено гледане, Пауза на предаване или Запис на предаване.
Необходимо ли е да съм свързан с интернет, за да гледам Polaris IPTV?
Да, за да гледате Polaris IPTV е нужно да имате постоянна интернет свързаност. Необходимите скорости на интернета са следните: за смартфон - 200 Kbps, за таблет - 850 Kbps, за SD TV на телевизор или компютър - 2.5 Mbps., за HD TV на телевизор или компютър - 9.5 Mbps.
Какво трябва да направя за да стана абонат на Polaris IPTV? Трябва ли да заплащам абонаментни такси за пакетите?
За да станете абонат на Polaris IPTV, трябва да дадете заявка на телефон 0996 100 100 за всички оператори по тарифния план на абоната или да посетите някой от нашите офиси. Оборудването IPTV Box може да ползвате без закупуване /срещу подписване на срочен договор/ или да закупите.
Мога ли да гледам Polaris IPTV на моя smart Телевизор и кои пакети ще "гледам"? Трябва ли да заплащам абонаментни такси за пакетите?
Да, можете но е необходимо да инсталирате приложение предназначено за Вашият smart Телевизор. Цените на пакетите за smart Телевизор са същите като за Polaris IPTV box. Приложенията за smart Телевизори са в процес на разработка.
Мога ли да гледам Polaris IPTV на моя компютър и кои пакети ще "гледам"? Трябва ли да заплащам месечни такси за пакетите?
Да, можете но е необходимо Вашият компютър да отговаря на определени изисквания публикувани на сайта. Използването на приложението е безплатно и ще "гледате" пакетите активирани на основния приемник/сателитен или IPTV Box/. Приложението за компютър е в процес на разработка. Използването на приложението изисква регистрация на сайта на Polaris.
Възможно ли е предлагането на допълнително съдържание при Polaris IPTV?
Предоставянето на допълнително съдържание при Polaris IPTV е неограничено. Освен възможност за предоставяне на каталог от филми и видеоклипове. Оператора може да предложи на потребителя и запис на любими предавания, спортни събития или концерти.
Ще има ли разлика между каналите, които се предлагат чрез сателитната телевизия на Polaris и Polaris IPTV?
Разликата ще се състои в това, че при Polaris IPTV, освен всички канали достъпни за приемане чрез сателитната телевизия на Polaris, ще има и много допълнително съдържание и канали, които ще бъдат достъпни.
Кой ще определя какво ще е допълнителното съдържание в Polaris IPTV?
Допълнителното съдържание ще е изцяло свързано с потребителския интерес, при Polaris IPTV има директна възможност за мониторинг на зрителския интерес, за да се проследи какъв тип продукции ще бъдат интересни на нашите потребители.
Колко често ще бъде добавяно ново съдържание на IPTV платформата?
Освен съдържанието, което ще бъде добавяно всекидневно от нашия екип, IPTV предоставя възможност за запис на любимо предаване, отложен старт или запис в точно определено време.
Трябва ли да плащам допълнителна такса, за да ползвам Polaris IPTV?
За да ползвате Polaris IPTV не е необходимо да плащате допълнителна такса.
Polaris ползва ли и споделя ли информация за мен?
Вашата конфиденциалност е много важна за Polaris. Нашата политика за защита на личните данни, може да се прочете от общите условия на компанията.
Има ли IPTV платформата достатъчно съдържание в HD формат?
Освен множеството HD канали, които Polaris предлага в своята IPTV платформа, потребители имат достъп и до видео каталог с HD качество на материалите.
Как се настройва родителския контрол?
С всяко оборудване е прикрепена подробна инструкция за работа с нашите устройства.
Мога ли да записвам канала, който гледам и да продължа да го гледам по късно?
Да, това е една от интерактивните услуги, които платформата предлага.
Има ли достъп до подробна информация за ТВ програмата?
Да, IPTV предлага интерактивен ТВ справочник.
Към кого да се обърна при технически проблем?
Обадете се на телефон 0996 100 100 за всички оператори по тарифния план на абоната.